Natibaby Bubbles Amaranto – Ljubav na duge staze

Za nekoga tko misli da joj ružičasta nije baš među najdražim bojama, imam popriličan broj stvari u ormaru koje sugeriraju drukčije. Liberalna i emancipirana, kakvom se volim smatrati, oduvijek sam se užasavala kombinacija za curice koje paradiraju u rozome od glave do pete i znala sam da će moja kći imati i snažnije boje u garderobi. No, nakon što prerastemo srednjoškolske bezbojne dane, a osobito nakon što nam u život uđe mala dama, vlastiti nam emancipirani neružičasti planovi katkada padnu u drugi plan jer svakom treba malo rozoga u životu.

20161014_110836

Natibaby Bubbles Amaranto bila je prva (i za sada jedina) marama koju sam impulzivno kupila isti dan kad je puštena u prodaju. Ne znam jesu li me više oduševile boje ili svima drag prizor djetinjstva, no odluka je pala čim sam zaključila da ću i kao početnik moći svladati maramu srednje težine od 280 gsm. Međutim, smetnula sam s uma činjenicu da su Natibaby marame dosta čvrste i da ih treba pošteno razraditi, bez obzira na gramažu koju Natibaby inače ne navodi na svojim stranicama. Nakon svega nekoliko dana, stigla mi je bubbles petica, na prvi pogled intenzivnije ružičasta nego što su to pokazivale službene fotografije. Moram priznati da sam bila mrvicu razočarana zato što sam očekivala više ljubičastih tonova i manje izraženu teksturu. I “slika” koju marama prikazuje jasnija je i ljepša bila iz daljine, što me podsjetilo na doživljaj impresionističkih slika.

Ne može se reći da je postala znatno mekša nakon prvog pranja i peglanja, pa smo se bacili na ostale metode lomljenja novih marama, od kojih je mojem sinu najdraže bilo ljuljanje u ležaljci i hvatanje lopova u klopku od marame. Premda čvrsta pod rukom, marama ima finu dijagonalnu rastezljivost i udobna je na ramenima. Začudo, u jednoslojnom vezu ne grije ništa više nego znatno tanje marame. Prvi su pokušaji motanja zahtijevali jako zatezanje, što mi nije uvijek polazilo za rukom. Nakon nekog vremena, gornji dio marame popustio bi bebinim izvlačenjem ili odmicanjem i vidjelo se da marama nije još razrađena.

(Za više informacija o maramama Natibaby, pročitajte recenziju Natibaby Safi Sunset na najiscrpnijem hrvatskom blogu posvećenom nošenju beba i djece.)

20161123_161719Nije mi ni danas jasno zašto sam uzela veličinu 5, a ne 6 koja bi bila moja osnovna veličina, no vjerojatno je odluci doprinijela tadašnja frustriranost dugim repovima Girasol Primavere sedmice koju sam imala. Petica je bila taman toliko duga da mogu svezati repove u osnovnom vezu jer je beba bila još mala, no dugoročno nije bila dobar izbor.

Prošlo je i nekoliko tjedana dok ju nisam uspjela čvrsto i bez straha zategnuti, no tada sam već odlučila da će bolje izgledati kao mekana oblikovana nosiljka, nego kao marama. Dala sam ju stoga na šivanje polukonvertirane nosiljke, tj. nosiljke s kopčama kojoj su vanjski panel, pojas i naramenice od tkane marame, a iznutra je podstavljena drugim materijalom (u našem slučaju mekanim pamučnim keperom). Od ostatka marame napravljen je sling s nabranim ramenom, koji se pokazao kao pun pogodak.

Sling je neočekivano lako koristiti jer bez problema drži i na brzinu ubačenu bebu s nepažljivim zatezanjem prstenova. S druge strane, lakoća kojom Nati drži ne iznenađuje s obzirom na gramažu marame i teksturu koja ju drži na mjestu. Nosiljka je sašivena u veličini za dijete od 12 do 24 mjeseca pa nam je još prevelika, no za mene je i samo isprobavanje bilo odlično. K. je jedva virila iznad panela, pa više o tome drugi put.

Mislila sam da nisam za slingove i da nikad neću svladati zatezanje s prstenovima (premda sam imala Caboo), no Nati sling toliko me ugodno iznenadio da planiram nabaviti još jedan. Koristimo ga uz kućanske poslove, navečer nakon prvog noćnog buđenja umjesto nošenja na rukama, ali i u šetnji do vrtića. Ako se ispravno namjesti, rame ne boli i nakon dva sata nošenja, zato je sling s plutajućim ramenom najudobnija verzija slinga većini ljudi. Jedino na što treba pripaziti jest da svaki sling s vremenom može popustiti, pa ga samo treba povremeno malo zategnuti.

dav

IMG_6966

Kako je moje znanje o različitim materijalima, tkanjima i uzorcima marama raslo, tako mi je hrapava tekstura Natibaby Bubbles i bogatstvo njezina gustoga tkanja sve draže. Uz dominantnu magenŠreta ružičastu, u tkanje su upletene plavkasto-ljubičaste i crne niti, a zagasito narančasta uz indigo ljubičastu, gotovo crnu boju, stvara sliku konture slike.

Bez obzira na to jeste li početnik ili iskusni maramaš, ako volite mekane i podatne marame, rahlijega i prozračnijega tkanja koje ne treba dugo lomiti, onda Natibaby pamučne marame vjerojatno nisu za vas. Međutim, ako tražite nešto na duge staze – maramu za koju se ne morate bojati da će ju uništiti bebini noktići ili miris zagorenog ručka, maramu u kojoj ćete bez problema nositi i veliko dijete – onda je Natibaby pravi izbor. Još ako padate na lijepe boje kao ja… Muka je samo izabrati najljepšu.

Nakon nekoliko mjeseci (ne svakodnevnog) nošenja slinga, još uvijek ne mogu reći da je do kraja slomljen. No, sve mi je draža i ljepša ova zvijer koja se teško može do kraja slomiti. Samo pripitomiti i voljeti.

dav

 

 

Leave a Reply

Blog at WordPress.com.

Up ↑

